Obradoiro Dixital “Ecommerce e a revolución das nesletters” levouse a cabo en Santa Comba

  • O luns 4 de decembro, de 19:30 horas a 21:00 horas levouse a cabo no Edificio Multiusos (Aula 4), do concello de Santa Comba.
  • Realizouse un café de benvida para os asistentes, ademais dun networking ao finalizar o Obradoiro.
  • Impartiu o Obradoiro Dixital, Dna. Beatriz Ventosinos, experta en Marketing Dixital.

O obradoiro dixital impartido por Beatriz, de ahao studio, centrouse no emailmarketing, presentando as vantaxes, e como utilizar as ferramentas que si existen para pemes, persoas autónomas e emprendedoras.

No obradoiro púidose concentrar como elaborar a estrutura básica dunha newsletter:

  • Título chamativo.
  • Deseño e presentación.
  • Identificación do email coa cabeceira e o logotipo da empresa.
  • Coidado da estética e as imaxes.
  • CTA a chamada á acción.
  • Testemuñas e reseñas.
  • Engadir botóns sociais.
  • Datos de contacto visibles.
  • Botón de baixa ou cambio de preferencias.

Tamén coñecimos máis en detalle os insights do emailmarketing para a súa análise e posterior mellora cos usuarios/clientes:

  • Tasa de apertura.
  • Tasa de clic.
  • Rebote.

Beatriz aportounos unha serie de tips para mellorar a nosa estratexia de newsletter:

  • “da, da, da… y luego pide”.
  • “utiliza tu nombre como remitente”.
  • “No seas pesado”.
  • Ponte de su lado”.
  • “Da recompensas y pregunta”.
  • “Cuenta algo personal”.
  • “Usa la palabra tú”.
  • “Escribe con naturalidad”.
  • “Destaca los beneficios”.
  • Utiliza las historias”.
  • “Utiliza promociones, ofertas y tiempos”.
  • “Inserta varios links a tu página”.
  • “Usa el poder del postdata”.

“Prueba, prueba, prueba y testea todo… qué es lo que funciona mejor, con qué público, en qué momento”.

E por último, presentouse as diferentes ferramentas de emailmarketing, coas súas vantaxes e erros, e cal é a mellor situación segundo a empresa ou a persoa autónoma que estea a pensar en realizar unha acción de emailmarketing e a súa experiencia previa:

  1. Mailchimp.
  2. Brevo.
  3. Acumbamail.

O obxectivo deste Obradoiro foi expoñer ferramentas e modos de actuar que axuden ás empresas, autónomos e persoas emprendedoras a acadar os seus obxectivos de comunicación, marketing e vendas, se apostan por unha acción de emailmarketing, dentro das miles de opcións que engloba o ecommerce.